גן בעברית בראשון לציון

גן בעברית בראשון לציון

גן בעברית בראשון לציון הינו פארק שחלק גדול ממתקניו קשורים לשפה העברית

איך מגיעים

איך מגיעים לגן בעברית? גן בעברית נמצא ברח' חנה ומיכאל לוין בראשון לציון. הכניסה לגן היא בצד הנגדי לפנייה לרח' כתריאל רפפורט, קצת אחרי הפנייה לרח' הזה מרח' חנה ומיכאל לוין – יש פניה קטנה ולא משולטת נכון לביקורנו. בחופשות יש מצוקת חניה במגרש החניה של גן בעברית ומומלץ לחפש ברחובות הסמוכים במקרה שלא תמצאו בגן חניה. הקלדת המילים "גן בעברית" בווייז תוביל אתכם לגן.

פירוט

גן בעברית בראשון לציון נחנך בשנת 2013 ותוכנן מראשיתו כגן שנושאו הוא השפה העברית שבראשל"צ חודשה ע"י אליעזר בן יהודה. שטחו של הגן הוא כ 68 דונם והוא מוקם על שטחים שהיו שייכים לבסיס צריפין ופונו ע"י צה"ל. גן בעברית תוכנן ע"י משרד ברוידא מעוז.

במקום ישנם אלמנטים משחקיים רבים המבוססים על השפה העברית כדוגמת שולחנות תפזורת לפי נושאים, לוח גיר לקשקושים, מבוך חידות המבוסס על סיפור ובו 2 אפשרויות, לוח צירופי מילים, גבעת אלפון החמודה ומזרקת מים גדולה עם אותיות שהילדים מאד נהנים לבלות בתוכה בחודשי הקיץ, על גגות הסככות בגן חרוטים שיריהם של משוררים ישראליים בצורה היוצרת את צילם של השירים על משטח הגן.

במרכזו של גן בעברית ישנה בריכה אקולוגית גדולה ובה נופרים וצמחי מים רבים ובתוך המים שוחים להם בשלווה דגי זהב. סמוך לבריכה שומרו 2 מבנים היסטוריים ששימשו בעבר את צה"ל בהיות המקום חלק ממחנה צריפין.

בנוסף למתקנים המבוססים על השפה העברית ישנם עוד מתקנים רבים ומשוכללים להנאת הילדים. בסמוך לגן בעברית ישנם מתקני ספורט פעיל ומגרשי כדורסל.

אם אתם מתכננים לבקר עם ילדים בגן בעברית בתקופת הקיץ מומלץ להביא בגדים להחלפה שכן הם מאד יהנו ממזרקת האותיות. בגן בעברית אסורה הבערת אש.

בכל שאלה בקשר לגן ניתן לפנות לחיים – 054-2043334

דגשים

הכניסה למזרקות על אחריות הנכנסים
עוד תמונות ניתן לראות באינסטגרם שלנו – כאן – מוזמנים גם לעקוב לעוד מקומות מעניינים.

כתיבת תגובה

סוג האתר

גן ציבורי מושקע מאד

על האתר

מחפשים מורה דרך לטיול הבא שלכם? מלאו את הטופס הבא או חייגו 052-4282461