קבר הרב עובדיה יוסף

קבר הרב עובדיה יוסף

קברו של הרב עובדיה יוסף נמצא בבית העלמין בסנהדריה - ירושלים

איך מגיעים

כדי להגיע לקבר הרב עובדיה יוסף זצ"ל יש להגיע לבית העלמי בסנהדריה – בירושלים בצומת הרחובות בר אילן ושמואל הנביא – אם מגיעים מכיוון בר אילן, בצומת פונים שמאלה ומיד לאחר מכן ימינה לרח' שמואל הנביא – והכניסה לבית הקברות תהיה מימין לנו. הסיכוי למצוא חניה באיזור הוא קטן מאד ולכן מומלץ להגיע לקבר הרב עובדיה יוסף בתחבורה ציבורית – בסמוך לצומת ישנן מס' תחנות אוטובוס שבהן עוצרים קווים רבים.

פירוט

כדי להגיע לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל  – צריך לפנות ימינה כשנכנסים לבית הקברות ולקראת סוף השורה הראשונה נראה את את קברם של מרן ואשתו הרבנית מרגלית ע"ה.

* תמונת המפה הינה מתוך גוגל מפס.

הרב עובדיה יוסף, שנולד בשנת תרפ"א [ונפטר בג' חשוון תשע"ד – 7/10/2013, חיבר ספרי הלכה רבים ונחשב כאחד הרבנים הגדולים הספרדיים בדורו [ובעיני רבים כגדול שבהם]. כיהן בתפקידים רבניים רבים – בינם הרב הראשי לישראל בין השנים 1973 ו 1983 בצוותא עם הרב גורן. נודע בפוסק הלכות שלא חשש להתעסק גם בסוגיות סבוכות. מידע על הרב עובדיה יוסף זצ"ל וחייו ניתן למצוא כאן.

 

הקבר הינו קבר סטנדרטי וצנוע, ולצידו מתקן להדלקת נירות.

הרב עובדיה יוסף נקבר ליד אשתו שנפטרה עשר שנים לפניו

דגשים

באיזור בית הקברות סנהדריה אין הרבה חניה.

אם תהיו מעוניינים להשתתף בסיור בתשלום בבית העלמין בסנהדריה ביום שישי ה חשוון – 20/10/2023 לרגל יום הזיכרון של הרב עובדיה יוסף זצ"ל בבקשה שילחו ווטסאפ

כתיבת תגובה

סוג האתר

קבר צדיק

על האתר

לחצו לניווט

מחפשים מורה דרך לטיול הבא שלכם? מלאו את הטופס הבא או חייגו 052-4282461