טיולים מומלצים ברמת הגולן

טיולים מומלצים ברמת הגולן

יש אין־ספור מסלולי טיולים מומלצים לאתרים מוכרים, מרשימים ואהובים בגולן, וכל אחד יכול לבחור את הטיול המתאים לו, את המסלול האהוב עליו ואת האתר היפה בעיניו. הגולן עשיר באתרים, וכל אתר מציע למבקרים נופים מרהיבים, חיבור לטבע, שלווה והרבה רוגע. אם אתם מתכננים את החופשה הבאה בגולן, סביר להניח שתרצו לחזור למקומות שתמיד אהבתם ולראות מה השתנה מהביקור האחרון. מה שיפה בגולן, הוא שכמעט לא צריך לתכנן את הביקור בו. האתרים השווים ביותר מחכים לכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות, הוא להיכנס למכונית ולבוא. הינה כל הטיולים המומלצים ברמת הגולן, אז היכנסו למכונית ובואו.

בריכת רם – הלוע שהפך לבריכה

מתי בפעם האחרונה השתכשכתם בלוע הר געש? אל דאגה – הר הגעש הזה אינו פעיל, והלוע הוא האגם היפה ביותר בישראל. אז נכון – אין באזור אקשן געשי, אך מי אמר שאי אפשר למצוא אקשן גם במקום השלו הזה? בריכת רם משקיפה לנופי הגולן המפעימים ובהם הר החרמון המתנשא מעליה. טיילת יפה סובבת אותה; אם אתם רעבים, תוכלו לאכול במסעדת הבריכה המפורסמת; ואם אתם עייפים, חפשו צימרים בגולן בקרבתה. בקיץ תוכלו לשחות בה להנאתכם, ובחורף תוכלו לשאוף את האוויר הצלול ולהתפעל מהשמיכה הלבנה שעוטפת אותה.

הג'ובה הגדולה – החיפוש אחר התהום האבודה

הג'ובה הגדולה היא תהום אדירה שנוצרה מהתפרצות געשית שאירעה לפני מאות אלפי שנים. אומנם יש בורות געשיים רבים ברמת הגולן, אך הג'ובה היא הגדולה שבהם. קוטרה 250 מטר ועומקה 70 מטר. היא בית לצמחיית חורש מגוונת ולחיי בר עשירים. האתר נמצא בלב ליבה של שמורת יער אודם רחבת הידיים. המסלול אל הג'ובה קצר – כשני קילומטרים בסך הכול, נגיש ומעגלי. אפשר ומומלץ לקחת איתכם מחצלת, צידנית, ערכת קפה ומשקפת. תוכלו לבחור פינת חמד אחת לאורך המסלול או לשבת לצד המצפור המשקיף אל הפלא הגעשי העתיק הזה.

הר בנטל – להרגיש כמו לוחמים

אם אתם מחפשים את נקודת התצפית המדהימה ביותר בגולן, הפסיקו לחפש והתחילו להעפיל. לאן? להר בנטל כמובן. בהר בנטל תוכלו להשקיף על כל הגולן ובפרט על העיר הסורית הנטושה, קונטרה, ועל אחותה הצעירה, קונטרה החדשה. תוכלו גם לקבל מידע על ההיסטוריה של הפסגה היפה הזאת מהמסבירן המקומי ולהתרשם מהפעילות הערה שרחשה בו לאורך השנים. המוצב הסורי הנטוש שנמצא על הפסגת, הוסב למוצב צה"לי לאחר מלחמת ששת הימים ושימש את חיילי צה"ל תקופה ארוכה. אומנם אי אפשר להיכנס לתוכו אך אפשר להתרשם מעומקו, מגודלו ומחשיבותו כנקודה אסטרטגית לצה"ל וליישובי הסביבה. השהייה על פסגת ההר יכולה בקלות להיארך יום שלם. רעבים? כנסו לאכול בבית הקפה הקומי ותאזרו כוחות להמשך הטיול.

לטייל בגולן ולהתאהב

אין זה משנה איפה ביקרתם בגולן ואיפה עדיין לא ביקרתם. הגולן מלא בקסם. נופיו, אתריו ומסלוליו אינם משתנים, הם רק משתבחים עם השנים וממתינים לשובכם. מוכנים להתאהב ושוב? בואו לגולן, הוא מחכה.

כתיבת תגובה

מחפשים מורה דרך לטיול הבא שלכם? מלאו את הטופס הבא או חייגו 052-4282461